torsdag, september 29, 2011

En del frågor vill man kanske inte ha svar på.

Detta kanske är en sån: "Vilken kategori tänker de sig mig i?"

För att göra en lång historia kort så var jag för något år sedan statist i Wallanderfilmen Firewall och reggade mig sedan på statist.se. Nu kontaktades jag av produktionsbolaget för att jag skulle passa så bra i en scen i den Wallanderfilm som nu spelas in. Scenen utspelar sig i en kyrka. Såhär formulerar de sig: "I kyrkan är det ett antal besökare och det är här du kommer in. Det ska vara en blandning av föredetta hemlösa människor, människor med drog- och alkoholproblem och riktigt kyrksamma människor." Därav frågan: vilken kategori tänker de sig mig i? Och följdfrågan: Vill jag verkligen veta?

1 kommentar:

Nini sa...

Hmmm? Skulle kunna tänka mig kyrksam. Men å andra sidan - njäe, inte med tatueringarna. ;) Å andra sidan är det ju kyrksamma tatueringar du har. Så jo, jag kör på kyrksam! ;)

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...