fredag, juli 29, 2011

P1 och P2.

Nej jag snackar inte om radiokanaler, jag snackar om Peter och Peter. P1 = Peter som jag är gift med och P2 = Peter som jag jobbar med. P2s fru är snäll nog att heta Marlene, det räcker med att karlarna har samma namn...

Men om vi tar det från början så var P2 och Marlene här igår. Och inatt. Och i morse. Och i förmiddags. Ett ihållande regn gjorde sitt bästa för att sänka stämningen men lyckades inte det minsta, det är lätt som en plätt att ha det trevligt i P2s och Marlenes sällskap. Givetvis så togs det en del foton denna gången också. Här är ett urval.

P2 och Simon kollar på "Bajskorven och Päronet" på youtube i min telefon. Snälla, fråga inte...


Jag och Marlene, fräscha som nyponrosor. Än så länge.


Jag måste skryta lite också. Jag hade gjort egen glass för första gången och det blev gottigottgott! Baileysparfait och blåbärsglass, jo jag tackar jag...


Skål! I glaset? Isbjörn.


Det är inte helt lätt att ta gruppfoton på sig själva ;-) Men skam den som ger sig!


Hmm...


Nurå?




Ållrajt, ett sista (??) försök?


Där fick vi nog med lite av alla va? ;-)

Pusspårej mamma!


Åh hjälp en zombie!!


P1 visar gaddarna!


Alltså, jag är inte 18 år ung längre. Jag är inte skapt för att hålla igång till halv fem på morgonen längre. Eller, jag är inte skapt för _dagen efter_ hålligånget till halv fem på morgonen. Men, det glömmer jag snart igen ;-)

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...