lördag, maj 14, 2011

Kamerarensning.

Såhär funkar jag: när jag tagit foton vid nåt särskilt tillfälle, som nån fest eller så, så tömmer jag kameran på just DE fotona som jag ska spara och visa därifrån. Övriga blir kvar på minneskortet vilket gör att man kan hitta lite allt möjligt där sen. Som i dag t ex då jag bl a hittade detta:


Mer klädprovning. Många säger att gult är fult, men jag håller inte med. Jag tycker att gult kan vara snyggt, i synnerhet om man är lite solbränd.


Yoda dricker o'boy? En kvalificerad gissning är att det är Simon som fotograferat.


Snöstorm i Alperna? Spöket Laban som blundar?


Även här bör Simon vara fotografen. För nog för att jag tar foto på allt möjligt, inte ens jag finner bordsduken och min handväska tillräckligt intressant.


Simon vid Vadstena slott.


Maaaaaat! Vad ovanligt, eller hur?!

OK, that does it. Jennie har gjort sitt allra mest ointressanta blogginlägg. Hittills...

1 kommentar:

Nini sa...

Herre jävlar vad du ser smaaaal ut på den bilden! <3

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...