lördag, februari 26, 2011

Presenter till mig själv...

... är ofta av den bästa sorten, för jag vet ju precis vad jag vill ha ;-) Som dagens present t ex, som jag väntat in bokrean för att köpa:

Ja jag syftar på boken alltså.

Men jag är inte bara generös mot mig själv utan mot andra också. För 40 kr drar jag ett litet strå till stacken för de hemlösa och får en tidning med ganska mycket intressant att läsa.


Och nåt helt annat...

Vikten. Jag har nu gått ner sisådär 13 kg, och när jag nått de första 10 där så var det en del av er som minsann ville se foton. Men, ni fick inga! Jo ansiktsfoto men inget mer. Helt enkelt för att jag inte hade nåt. Men för 1½ kg sen försökte jag ta några helkroppsfoto av mig själv. Självutlösaren bråkade med mig så det fick bli via spegeln. Inte jättetydligt men det får duga.





Kruxet är att jag inte har några bra före-foton så det är liksom mest de som träffade mig förra året eller vid nyår som kan se nån tydlig skillnad. Men på jobbets sommarfest i somras hade jag samma skjorta och likadana tights på mig, kanske kan det säga litegrann... Skjortan sitter aningens lösare nu om man säger så.



I alla fall har jag nu tappat en tredjedel av det jag _max_ vill gå ner. Jag är på väg... Och har dessutom äntligen kunnat börja träna igen efter 1½ veckas uppehåll p g a sjukdom.

Annars? Mello ikväll, deltävling 4. Det borde inte kunna bli sämre än hittills. Eller?

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...