söndag, februari 13, 2011

Mer Melodifestival.

Gårdagskvällen ägnades åt familjemiddag hemma hos mamma och pappa, och när klockan blev åtta ville systerdöttrarna se på Mello. Vi vuxna not so much... så jag kan inte ge er några recensioner än. Jag såg bara en del av Brolles framträdande, och blev inte jätteimponerad, plus Sanna Nielsens jag-har-gått-till-final-framträdande. Hur låten var? Ingen aning! Jag kunde inte fokusera på den utan undrade bara när det skulle bli en bröstchock! Jag menar, om nu människan tvunget ska klä sig 20 år äldre än hon är kunde väl klänningen i alla fall suttit en decimeter högre upp? Det där var dels inte snyggt, och dels verkade Sanna själv också orolig för att den skulle hamna ÄNNU längre ner...


Bild från Expressen

Ja reprisen är sent ikväll, jag får väl se om jag orkar vara vaken och se på eländet.

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...