fredag, februari 04, 2011

Foton har efterfrågats...

... från bl a Janeth som inte sett mig på sidådär 10 kg. Jovisst, jag kan ta foto av mig ;-) men det säger inte så mycket för jag har inte några före-foton som jämförelse. Inga foton av hur jag såg ut för 10 kg sedan. Inte kroppen i alla fall. Så lägger jag upp nya foton nu syns liksom bara en tjockis helt enkelt, inte en tjockis som varit ännu mer tjock innan ;-) Däremot ansiktet, rakt framifrån och inte nån såndär smickrande snett-uppifrån-bild, för 10 kg sedan har jag foto på.


Och så ett från idag. Syns det nån skillnad? Lite på hakan kanske?


Men OK, jag gör (nästan) allt för mina vänner. Så jag ska se om jag kan hitta nåt bra foto som kan symbolisera starten den 5 januari. But don´t hold your breath!

3 kommentarer:

Jojan sa...

Smalare haka och kinder! Fin!!

Isabella sa...

Det syns mycket väl i ansiktet att du tappat. Det ska bli roligt att se foton till sommaren - efter fyra månader till :-)

Ullet sa...

Syns under dina ögon och kring hakan, du har varit jätteduktig! Verkligen! :)

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...