lördag, januari 22, 2011

Tillbaka i livet utanför.

Utanför sovrummet då. Feberfri igår, dusch på kvällen och nya sängkläder... I morse vaknade jag som en ny människa. Inte en ny FRISK människa, men ändock. Idag tog jag ett kliv till och begav mig till bowlinghallen för att se mitt lag spela, kan man inte spela får man stötta utanför banan :-) Och vann gjorde de, säkert tack vare mitt stöd, eller hur?!

Men det tog på krafterna... så nu är det nog sängläge resten av kvällen, t ex i sällskap av handbollen på TV. Mätt i magen är jag efter en god nyttig middag. Ja ni kanske kan gissa vilken portion som är min?! :-D

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...