söndag, januari 16, 2011

Dags att avlägga rapport.

Motörheadvinet var... gott. Inte supergott men, ja gott. Ganska neutralt sådär, så det funkade bra till även såpass stark mat som tacos.


Och eftersom jag inser att ni alla nästan dör av nyfikenhet ang. hur kvällen var i övrigt så får ni lite fler foton...


Värdinnan går så crazy som hon bara kan :-D


Efterrätten föll Simon i smaken, han plockade bara ut jordgubbarna ;-)


Simon bakom kameran.


Än så länge var kvällen ganska lugn.

Men SEN.... :-P





Alltså, jag lyckades göra en stagedive rakt över soffbordet så att vinglaset halshuggs och kupan ställer sig på bordet med varenda droppe av vinet kvar i. Jag tror inte jag kan göra om det... och tror inte jag ska försöka heller :-D

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...