torsdag, april 08, 2010

Idag blev det en EFIT på rätt dag!

Klockan fem ringde klockan, dags för uppstigning. Och nej, det är inte klockan på fotot som var den som ringde. Hej Bullen...


Strax efter klockan 6 gick jag sista biten till jobbet.


Sen blev det ett hopp fram till klockan 9 då det blev dags för en chokladshake. Kl 7 och 8 var jag aaaaaaldeles för upptagen med aaaaaaldeles för viktiga saker för att komma ihåg att ta foto.


Klockan 10 hade ett av barnen hittat en... tja.. fotboja? Nej, usch... Vristlänk!


Och timmen senare hade ett annan av våra gullefrön skapat ett eget musikinstrument. Med ljud som bara en mamma kan älska :-D


Klockan 12 fick jag en liten pyttestund vid datorn medans några dokument skrevs ut.


Äntligen mat! Klockan var ungefär halv ett.


Klockan var här 14 och det var dags att bege sig hemåt. Och dags att dammsuga bilen uppenbarligen.


Klockan 15 hämtade jag en smått dyster Simon från fritis. Tillsägelser är inte kul...


En timme senare var vi hemma efter att bl a ha köpt Skånepepparkakor. Simon var något mindre dyster.


Tårtbottenskärning klockan 17.


Och matlådefixning klockan 18.


Klockan 19 checkade jag läget på arbetsmarknaden. Nej jag söker inte nytt jobb, men skulle drömpositionen uppenbara sig så...


Klockan 20 var tårtan till morgondagen färdig. Den är nog ätbar, mer ätbar än vacker.


Hoppsan då, vi behöver visst byta ut lite blommor. Dessa såg lite slöa ut klockan 21.


Och slöade var exakt vad jag gjorde sen ;-) Godnatt!

4 kommentarer:

Sirpa sa...

Tittat in på din efit-dag, jag behövde också dammsuga bilen ;-)

Anne-Lie sa...

Spännande att få följa med dig under din dag!

Ariella sa...

Hej!
Kikat in på din efitdag
Kram

Cloud Berry sa...

Nice blogg! Du borde bara uppdatera lite oftare.

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...