tisdag, januari 05, 2010

I skymundan av öroninflammationer...

..., ögoninflammationer och antibiotikakurer (tredje kuren sen 12 december nyss påbörjad) har vi ju faktiskt fått ett helt nytt år till vårt förfogande. Välkommen 2010! får jag väl säga, må du bli friare från operationer och vidhängande problematik än din föregångare!

Nyårsfirandet gick av stapeln här hemma, med nöd och näppe lyckades jag bli såpass frisk att planerna inte behövde ändras. Och med facit i hand blev det riktigt bra, ett aldeles lagomt nyårsfirande med god mat och dryck...


... musik och dans....


... trevliga samtal och glada skratt...


... kramar med gamla och nya vänner...


... och även lite intellektuella utmaningar.


Som vanligt avgav jag inget nyårslöfte. Men jag har några förhoppningar inför det kommande året. Det väljer jag dock att återkomma till senare, vissa saker är inte helt offentliga än. Jaaaaaa, lite hemlighetsfull får man vara :-)

Så Janeth, nöjd? :-D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa, jättenöjd :)

/Janeth

Nini sa...

Och trevligt var det!

-Maria N- sa...

Trevligt! Och smart där med nyårslöftena.

Jag har förresten tänkt på dig massor av gånger idag. Varje gång dagens föreläsare sa Trelleborgs kommun så tänkte jag på dig *s*. Bara så du vet ;)

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...