söndag, oktober 11, 2009

EFIT söndag 11 oktober 2009.

Ja det blev EFIT idag istället för i fredags.

Och dagens sådan börjar ungefär där de flesta andra brukar göra det: i sängen. Kl 9.30 fick vi sällskap av Simon och alla 3 Pingusarna.


10.30. Varma mackor till frukost. Gott.


Timmen därpå frågar jag löparbandet om det vill ha sig en omgång. Det svarade Nej.


12.30 beundrar jag det fina buketten rosor som står under TVn.


I ett svagt ögonblick i går lovade jag hembakt pizza idag. Så, det var bara att uppfylla löftet. Kl 13.30 åker den in i ugnen. Och resultatet blev helt OK.


Kl 14.30 är jag grymt uttråkad och bläddrar i en bok om juice. En hel jädra bok om juice. Och en har jag köpt. För pengar. Ja jag säger då det....


Och som de slöa päron vi är har vi inte ens tänkt på att Simon fortfarande går i pyjamas när klockan är halv fyra. Jaja, då är det lika bra att den stannar på.


Och kl 16.30 ser jag att även Peter helgar vilodagen.


17.30 är det dags att fixa lunchen tills imorgon. Fuskmoussaka.


Halv sju kollar jag på L A Ink på ena kanalen...


... och halv åtta kollar jag på L A Ink på andra kanalen.


20.30 tömmer jag ölflaskan. Mariestad 3½a.


Efter en stunds AFfande runt halv tio...


... hände inget mer än TV-tittande. Wallander på engelska. Nästa vecka får ni vara etxra uppmärksamma, för i den Wallanderrullen är jag statist.

G´natt!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...