söndag, februari 01, 2009

Jag är utmanad.

Av Dammråttan. Som f.ö är lika dålig som jag på att komma ihåg EFIT.

Det är mycket möjligt att jag gjort denna förr, men saker och ting förändras ju.

4 av mina favoritprogram på tv:
CSI, alla varianter
Criminal Minds
Miami Ink
L.A Ink

4 saker som jag gjorde igår:
Spelade sista bowlingmatchen på flera månader
EFITade
Slog stortån i dörrkarmen, AJ!!
Vann över godissuget.

4 saker som jag längtar till:
Tills operationen och återhämtningen är över
Tills jag ska göra nästa tauering
Tills jag nått målvikt
Tills vi kan träffa T.

4 Favorit restauranger:
Jag får säga som Dammråttan: Fyra? Jag går ju aldrig på restaurang! Men, jag försöker:
Indian Flavour i Malmö
Mongolian Barbecue
Jag kan inte mer...
Jo! Maten jag serverades på Cabaret Lorensberg i Göteborg förrförra året var kanon! Bästa veganmaten jag serverats ute nånsinn...

4 Saker på min önskelista:
God hälsa åt J och hennes bebis i magen
Att en god fé eller nån annan skänker mig typ hundra tusen spänn
Trådlös sammankoppling av våra datorer, skrivare o s v.
Höj- och sänkbar säng

4 personer som jag utmanar:
De som känner sig träffade.

1 kommentar:

Dammråttan sa...

Ha ha. Bra lista! Jag kom ihåg EFIT idag!!! (jag vet att det egentligen ska speciella dagar, men det funkar itne riktigt ihop med mig. Inte hela timmar heller, kom jag på, men jag var riktigt trogen idag).

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...