söndag, december 21, 2008

Parrti parrti!!!

Årets julfest har gått av stapeln. Tyvärr med sena avhopp p g a magsjuka, ni var saknade!, men vi som var här hade riktigt kul ändå.....
http://planetsmilies.net/party-smiley-540.gif

Ett axplock av foton kommer här, en del har jag fräckt stulit av Nini och av J1 (ja hon heter inte så egentligen *S*), de närmast sörjande kan kolla på fler HÄR. Och de som inte tål interna skämt som antagligen bara vi som var med fattar, ja de kan sluta läsa nu http://planetsmilies.net/person-smiley-1188.gif

Kvällen började i alla fall lugnt med lite glögg. Definitivt inte alkoholfri sådan. Och trots att det kan se så ut så hade Simon INTE smakat... och sen blev han hämtad av sin morfar.

Efter en städad och lugn middag *harkel* fick gästerna jultävla lite. Parvis. Här J1 och J2. Jag tycker förståss det ser ut som om J2 koncentrerar sig på nåt heeeeeelt annat än pappret, men men...

Och här paret Nini och T. Inte heller här verkar det som står på pappret få full fokus. Skärpning!
http://planetsmilies.net/grinning-smiley-9517.gif

Vi skulle varit 4 gummor men blev bara tre. Eller i o f s, det är inte så bara det!

Ett stående inslag är klappleken, en lek som alltid börjar lugnt och sansat men som sen.... tja.... ändrar karaktär.

Jag öppnade förväntansfullt stocken, som visade sig vara nåt lite... hmm.... http://planetsmilies.net/shocked-smiley-9441.gif mindre....

Och Peters tepåse visade sig vara studsande kulor.


Och T fick erfara att helt lätt är det inte att öppna paket med vantar på.
J2 blev lycklig över sin öl....


.... och J1 över sitt.... hmm... pessar???
Det finns inga världsproblem som inte kan lösas över lite vin och ett gottebord!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skrattar fortfarande och det måste vara det huvudvärken beror på! Punkt.

Jennie sa...

Ja Nini vad skulle det annars vara? ;-D

Anonym sa...

Hahaha, usch, jag ville ju vara MED!!! Jäla mage!!

Jennie sa...

It should´ve been you....

Anonym sa...

Men alltså.. på riktigt.. ser jag UT sådär när jag skrattar! :-/

;-)

Jennie sa...

Janeth, det verkar så :-D Fast å andra sidan är det nog de mest extrema skratten som fastnat på bild *S*

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...