torsdag, december 25, 2008

God fortsättning på julen!

Julafton är passerad, men julen är ju inte slut för det...

min hemsida finns julaftonen dokumenterad i mycket foton och lite ord, intresserade kan klicka här.

Jag har i alla fall kommit på att det måste vara gröten som är boven i mättnadsdramat för min del. Jag äter inte mycket vid julbordet, kanske t o m mindre än en vanlig middag. Men POFF mellan gröten och gottebordet så händer det nåt, ja nåt väldigt drastiskt eftersom jag inte ens åt upp de få godisbitarna jag lagt upp till mig *s* Så gröten måste vara boven. Och jag förstår varför vi inte brukar äta gröt på julafton när det är min mamma som bestämmer ;-) Men nu bestämde ju vi...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har kikat på julfirandet! Lila var ett bra val! :) God fortsättning!

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...