tisdag, december 30, 2008

3 x L. Låna Liten Lista.

Låna från Ninis blogg närmare bestämt.

Dagens vill ha: Fler tatueringar. Helst NU!
Dagens klädsel: I skrivande stund: ljusblå morgonrock. JA jag vet vad klockan är....
Dagens smink: Inget alls i skrivande stund. Om inte nån rest från gårdagen hängt sig kvar genom tvätten.
Dagens frisyr: Otvättat rufs. Hypermodernt!


Dagens händelse: Jag steg upp före Peter!
Dagens låt: Morning has broken?
Dagens planer: Tvätta, städa, göra nyårsbordsdekoration.

Dagens saknad: T. Underbare T. Alltför långt bort.

Dagens dummaste: Att jag glömde oasis-biten i vattnet längre än jag tänkt mig. Är den förstörd nu?
Dagens sjuka: Det dumma dumma dumma knät gör ont.
Dagens drog: Hmm, Pepsi Max får det väl bli.
Dagens roligaste: Hmm, hoppas dagens roligaste återstår.....


Dagens favorit: Simons väldiga glädje över sina julklappskläder.
Dagens köp: Inget alls tror jag.
Dagens godis: INGET! Så det så.....

Dagens humör: Rätt OK, jag tror ni hade stått ut med mig.
Dagens ord: Regn.
Dagens bästa: Att vi är lediga idag, också.....

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...