tisdag, augusti 19, 2008

Vardagsbloggeri.

Jodå, jag KAN blogga om annat än OS. Även om att jag får erkänna att jag sitter bänkad framför TVn i detta nu, väntandes på Stefan Holms final och nyss beskådandes en slöjbeklädd kvinnlig sprinter från Bahrain. Detta är en dag som började slött och småkrassligt för Simon men som utvecklades till en normalpigg dag för hans del men en slö för min. Jag kollade tempen på honom i morse, men det visade sig sen att det var jag själv som hade feber. Så kan det gå....

Folk klagar på alla getingar nu i år. Men de har inte stört mig så mycket, däremot är det fluginvasion! Både vanliga enerverande ettriga envisa tröga flugor och de där små äckliga bananflugorna. Jag vill inte ta kål på dem, jag vill bara bli lämnad i fred. Är det för mycket begärt?? Verkligen?

För övrigt var det EFIT-dag i söndags. Det glömde jag.....

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...