söndag, augusti 24, 2008

OS är slut.

Vad ska man göra nu?? Komma i säng i tid på kvällarna? Städa, tvätta och dona istället för att se på TV? Hah! Inte en chans.

Simon fyller 5 år på torsdag och ska ha dubbla kalas första helgen i september. Helgen som kommer är det dags för årets Indien-träff som jag ordnar och det är en hel del jobb med det. Bowlingsäsongen är igång och de interna tävlingarna ska fixas med, där är huvudansvaret mitt. Mitt i alltihopa byter jag jobb, sista dagen på det nuvarande på torsdag och första på det nya på måndag. Och, som grädde på moset: sensommarens/höstens obligatoriska förkylning med vidhängande feber. Jag tror jag smäller av..... Är jag feberfri på onsdag ska jag på date med tatueraren för att fixa till en befintlig gaddning, det lär bli den mest avkopplande stunden på en vecka och för nån vecka framöver.

Giv mig styrka...

Imorgon tar jag igen den EFIT jag missade förra helgen. Om jag kommer ihåg det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vännen! A n d a s!

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...