måndag, augusti 25, 2008

EFIT måndag 25 augusti 2008.

Eftersom jag glömde bort den riktiga EFIT-dagen så skapar jag en egen.

Klockan 7 ringde klockan, men lite snoozande blev det innan jag steg upp.



Dags för lämning av Simon precis före 8, han ser lite skeptisk ut.



Strax därefter fick jag ett samtal från jobbet, en kollega är sjuk och jag fick flytta fram min arbetstid. Så jag hamnade här igen kl 9:



Vid 10, innan avfärd: lite frukost.



Klockan är 11 och jag smiter in i skrubben på jobbet för lite påfyllning av Panodil.



Varuleverans klockan 12: nu jäklar kan vi skita!!



Äntligen, dags för vila. Här ska jag ligga. Klockan är snart 13....



Klockan 14 är det full rulle igen.



Klockan tre på eftermiddagen är det dags för en av dagens sista arbetsuppgifter: mellanmålsdisken.



Klockan 16. Hmmm. Dags att städa bilen?



Hemkomst strax före klockan 17.

Klockan 18 var jag fullt upptagen med att tjaffsa med Peter om rätt väg till mitt nya jobb, så nästa foto blev kl 19: Grabbarna jobbar i köket.



En timme senare, nytt CD-inköp:



Det är dock inte den CDn som snurrade här i bilen kl 21, när fotot togs var det American Idol-vinnaren David Cook som avnjöts.



Kl 22: matlådedags!



Kl 23 orkade jag inte tänka mer utan slog mig ner framför Sex and the city. Sen godnatt!



Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...