tisdag, juni 17, 2008

Datorer är underbara.

NÄR DE FUNGERAR SOM DE SKA!
Men se det har inte min bärbara gjort de senaste dagarna. Dumma dumma den. Jo datorn som sådan har fungerat men inte Internet. Efter mycket stojande och stökande hit och dit och försök till systemåterställning och kontrollerande av inställningar och byte av brandvägg verkar det nu fungera igen. Fan tro´t...
Det är tur jag har Peter som kan hjälpa till att felsöka, för jag själv är ju en datordummie. Alltså jag kan använda de program jag behöver, så länge de fungerar, men sen är det stopp. Själva datorn som sådan kan jag nada om. Utan Peter hade jag nog avlidit av hjärtsnörp för länge sedan. Att bara skrika åt datorn att den ska lyda verkar nämligen inte hjälpa så bra. Inte att slå på den heller. Konstigt....

http://planetsmilies.net/angry-smiley-203.gif

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...