tisdag, maj 27, 2008

Skatteåterbäringen...

.. kommer snart, om jag inte blir granskad eller om det blir tidsbrist för dem att hinna med min utbetalning. Och det finns massor av hål att stoppa de pengarna i. Egentligen borde de åka rakt in på buffertkontot, men NÅT kul borde man väl få ha för de slantarna som staten varit hyggliga nog att spara åt mig under året? En ny tatuering kanske? Free Happy Smileys Jag har börjat spåna på nästa motiv för ett tag sedan, bl a ska en svart gerbera samt en eller flera noter finnas med. Och placeringen ska bli på utsidan underbenet tänkte jag, utsidan av vaden... Jag får spåna lite till. men, säg inget till Peter, han kommer att freak out Sexy Smileys

PÅ tal om noter så är det idag EN VECKA kvar tills Kiss-konserten i Köpenhamn
online poker. Tiden har bara rullat iväg. En vecka, det är ju snart ju!! Vad sjutton ska jag ha på mig? Bara en så´n sak Free Happy Smileys

Liten försmak (fungerar det inte att spela upp direkt så klicka HÄR):

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...