lördag, maj 31, 2008

Hipp hipp hurra..

Commercial Mortgages
... för mej själv ida´....
Det är dags för mig att fira min 24:e födelsedag. Igen. Jag börjar bli riktigt bra på det!
http://planetsmilies.net/party-smiley-540.gif


Det blir en lugn tillställning för de närmast sörjande, mest en ursäkt för att samla dem och ha lite trevligt ihop. Grillning och tårta och sådär.

Nästa år byter Peter förstasiffra i sin ålder. Jag hoppas han vill ha fest, det är kul att festfixa ju! Fixa med käket och duka och ha sig. Det är väl bara två saker som är tråkiga: att betala och att ta hand om disken efteråt.

I kväll spelade KISS i Stockholm. På tisdag är det Köpenhamn. Och dit ska jag!!! Yeah!!!
http://planetsmilies.net/music-smiley-1306.gif

Men nu gallskriker sängen mitt namn..... gammal kvinna behöver sin skönhetssömn.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis


/Skeptisk

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Du har nog varit snäll så mkt som solen skiner idag!:)

Anonym sa...

Hipp hipp hurra för Jennie idag!

Anonym sa...

Ja en dag för sent kommer den här grattishälsningen, men bättre sent än aldrig. =)

Hoppas att du hade en underbar dag....detta med att fylla 24 om och om igen är kanske något jag borde ta efter. ;)

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...