söndag, maj 25, 2008

Gurkiss veckotema + lite till.

Gurkiss veckotema med temat Tycker om / tycker inte om fortsätter:





Onsdag: jag tycker om jordgubbar. Mums!








Torsdag: jag tycker definitivt inte om skoskav! Tänk att nåt så litet kan göra så ont.










Fredag: en underdrift förvisso, men jag tycker väldigt väldigt mycket om denna personen.











Lördag: Och Simon tycker onekligen oerhört mycket om gräsklippare.







Ett dygn i helgen har spenderats hos goda vänner i Småland. Mer om det i dagens EFIT som kommer senare, men några ganska typiska foton kommer här:

Blodbad?? Nej, alkoholmissbruk..... som jag dock är HELT oskyldig till.



Ska man öppna vinflaskor och korkskruven är sönder är alla sätt bra utom de dåliga:













Och vem har sagt att hundburar BARA är för hundar?



Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...