onsdag, januari 02, 2013

På tal om min make...

... så avslutade han 2012 med att chocka mig totalt. Ja inte bara mig förresten, tror jag. "Vad gjorde han nu då??" undrar ni, visst? Ja ni som inte redan sett på facebook vad det handlade om då... Avslöjade han sina planer på könsbyte? (Förlåt, könskorrigering) Berättade han att han har ett gäng (hittills) hemliga utomäktenskapliga barn? Lättade han sitt hjärta och delade med sig av att han gärna klär sig i kvinnokläder? Eller kunde han äntligen berätta att han blivit chef för ett stort företag och hans lön gör det möjligt för mig att sluta arbeta? Nope. Han... håll i er nu... sjöng karaoke! Inför andra människor! TVÅ gånger. Helt nykter! Jag lovar, jag ljuger inte. På sant!
Hur är det nu man säger? Det är viktigare att delta än att sjunga bra?

Den som sjöng mest var utan tvekan Sandra. Som jag för övrigt faktiskt firade nyår med för första gången. Lite konstigt att vi inte gjort det förr...
Simon hade också sällskap av sin kompis! :-)
Imorron är det dags för jobb och fritis igen. Eller inte imorron förresten, utan senare idag. Klockan har passerat midnatt för en bra stund sedan och det kan bli smått intressant att försöka kliva upp ur sängen om 5½ h. Det borde finnas en annandag nyår också, en röd dag som ger oss helgfria-vardagar-jobbare en rimlig chans att få rätt på dygnsrytmen igen. För hur lätt är det att somna i tid på kvällen på nyårsdagen när man varit uppe till 2-3-snåret natten innan och sen sovit till middag?

Zzzznark på er!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...