tisdag, juli 12, 2011

Första semesterdagen...

... var igår. Och den började bra med sovmorgon ;-). Jag hade sagt åt Simon på söndagen att han skulle sova till 10 på måndagen, och när hörde jag honom kalla på mig? Jo 2 minuter i 10 :-P Tackar tackar!

Efter lite undanplockning sedan söndagen gav vi oss iväg på lite picnic, allt enligt Simons order. Ballerinakex, vaniljyoghurt och vatten till honom. Aktins Chokladshake till mig. Och medans han lekte Lucky Luke...


... passade jag på att sola benen.


Väl hemma var det dags att fixa middagen. Ja Peter jobbar denna veckan och jag lekte hemmafru och hade maten så gott som klar vid hans hemkomst. Sojafiléer, grönsaker och bearnaisesås till honom. Vegeburgare, grönsaker och bearnaisesås till mig. Och vegeburgare och några ynka majskorn till Simon.

Därefter mötte vi upp med Thomas på Dalabadet och genomförde årets första minigolfrunda.

Jag ledde länge, men vann inte utan fick stryk av Thomas med 2 poäng. Jag brukar dock tappa betydligt mer mot slutet, kanske är detta ett trendbrott? ;-)

Lekplatsen fick sig ett besök också.




Kvällen för min del avslutades med ett gymbesök. Ett sent sådant. Jag var inte där förrän klockan var närmare halv elva... och hemma mitt i natten. Men, jag fick sovmorgon idag också så det gör inget :-D

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...