torsdag, maj 19, 2011

EFIT tisdag 17 maj 2011.

Äntligen va??

EFIT = Ett Foto I Timmen

Strax efter kl 7 försökte jag väcka varelsen som låg där uppe i sängen.


Kl 8 var tanken att jag skulle promenera, men jag hade inte planerat för regn så jag såg det som en ypperlig orsak att slippa undan.


Vid 9 hittade jag en clown i min kylväska. Den fick ligga här på bordet och töa lite.


Kl 10 var jag fruktsugen!


Vid elva var jag säkert jätteübermegasexig i mina regnkläder.


Lunch i personalrummet kl 12.


Klockan ett låg barnen och sov och jag hade ett samtal med en förälder, detta foto av madrasserna får lite symbolisera detta.


Speglar ska man kunna se sig själv, och andra, i. Men våra var aldeles för smutsiga för det. Fröken Jennie putsade dem fina igen kl 14.


Strax efter tre klurade jag på eventuella vidareutvecklingar av byggrummet.


Klockan fyra var det dags att stänga igen den egna avdelningen och dra in på grannavdelningen. Ner med rullgardinen!


Strax efter fem anlände jag till Trelleholla igen.


Klockan 18 var jag där inne *pekar på gymet*. Men jag tränade inte, för jag hade lyckats glömma träningsbrallorna hemma. Men ett intyg för att få friskvårdspengarna från jobbet fixade jag.


Klockan 19 försökte Peter få Simon att bruka allvar med matteläxan. Jo jo, lycka till!


Klockan åtta var morgondagens lunch fixad.


Strax före 21 var klockan här och Plastikturisterna, på Kanal 5, var snart slut. Ja jag erkänner, jag kollar på det. Varje vecka. Jag kan liksom inte låta bli...


Timmen senare var nästa TV-program snart slut. Kniven mot strupen utspelade sig denna gång här i Trelleholla så för en gångs skull kollade jag på det. Men shit vad svårt jag har för den den Gordon Ramsey-wannabe-fjanten... Alexander... Hu!


Sen var det inte så mycket mer. Like sand trough the hourglass, these are the days of my life, eller nåt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att du är jättefin i regnkläder.
Mamma

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...