söndag, september 26, 2010

Äntligen!

Hösten är här. Hösten är helt OK. Faktum är att jag gillar hösten. Jag tror t o m att jag älskar den. Yepp, såere, ajm in löööööv! Alla vackra färger i naturen, den friska luften, de uppiggande regnen. Ja t o m stormarna har sin charm. Det enda jag inte gillar är när det stormar och regnar samtidigt, men man kan inte få allt här i livet.

Kika på denna höstiga buketten t ex, är det inte underbart?

Och bara en sån sak som att slippa svettas, och slippa den huvudvärk som jag får av den tryckande värmen på sommaren. Det är guld värt.
Så, nu alla sommardigare, nu är det MIN tid att njuta. Och er tid att gnälla! :-D

2 kommentarer:

1000tavlor sa...

...fast jag håller med dig. =)

Jennie sa...

Jag har alltid tyckt att du är väldigt smart :-)

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...