söndag, januari 10, 2010

Snart tatueringsdags!

Jag har kommit på vad jag tror jag vill komplettera denna med:


Och ni får gärna tycka till om vilket typsnitt ni tror blir bäst, och betänk att amor ska ersättas av caritas.
Old English?



Eller Celtic Garamond?


Eller kanske Bensch Gothic?


Texten ska alltså vara under det befintliga motivet och kanske fogas ihop på nåt sätt, jag får diskutera saken med herr Gaddare.
Vasa? Vad orden och siffrorna står för? Jani, det får ni klura på..... ;-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Celtic garamond

Anonym sa...

Ettan helt klart!//Housewife

-Nena- sa...

Jag tycker Celtic Garamond är snyggast.

orcid sa...

tvåan, sån fin betydelse, blir perfekt avslut till tatueringen du har.

Cecilia sa...

Jag gillade tvåan. Absolut finast!

Josephine och Elliott, i Spanien! sa...

Det var visst bara jag som gillade den sista bäst? :o)

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...