söndag, augusti 02, 2009

EFIT lördag 1 augusti 2009.

Ja, alltså Ett Foto I Timmen.

1 augusti är också vår bröllopsdag, den 1 augusti 1998 knöt vi äktenskapets band. Och knuten håller än.

Klockan 10 steg vi upp och jag kunde titta ut på en klarblå himmel. Hade vi inte haft andra planer hade det nog blivit beachen.


Klockan 11 provar och förevigar jag min nya tröja :-)


Klockan 12 packades familjen in i Sune för avfärd mot Malmö. Simon med munkar som matsäck ;-)


Timmen senare har vi lämnat Simon hos sin farmor och farfar och tagit oss in till centrala Malmö. Och det där med att betala parkeringen verkar svårare än det låter, Peter hade inte riktig koll på knapparna.


Klockan är två och efter att ha ätit lunch på Grafitti Café hamnade vi på Lilla Torg där vi tog en öl.


Klockan tre: hemfärd.


Klockan fyra: kärleksförklaringar :-) Puss på dig!


Hmm, kubb är inte min starka sida. Inte heller denna gången, klockan 17... jag fick pisk.


Jag köpte ett nytt kors på marknaden på fredagen, det var jag såklart tvungen att visa upp här klockan 18.


Klockan 19 hade vi just fått in vår mat på restaurangen och fått sällskap av en kompis sedan gymnasietiden.


Klockan 20 ungefär: dessert.


Och klockan 21 hade vi inte kommit längre än såhär ;-)


Klockan är tio på kvällen och vi har förflyttat oss till puben tvärs över gatan. Och jag måste givetvis testa kameran i min telefon. Den är tyvärr mycket sämre än Peters...


Klockan 23 ser han lite slirig ut, min man. Men det var han inte. Personen bakom kameran däremot, d v s jag.... Vi hade sällskap av ett par vänner och det blev en del öl ja.


Sen är det inte lönt att visa mer ;-)

1 kommentar:

En häxa på Vift sa...

såg ut att vara en fin bröllopsdag ialla fall och jag kan trösta dig med att du ialla fall skulle ge mig pisk i kubb om vi spelade för jag har aldrig spelat kubb. :)

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...