lördag, juli 04, 2009

Jag har ont i håret!

Jag har fått förslag på kluvna toppar som förklaring, men jag tror nog mer på för lite vätska. Och då inte just in i håret utan in i munnen och ner i kroppen. Måste dricka mer i värmen... och värme har vi gott om. FÖR gott om. Nu utlovar de dock både svalare väder och regn nästa vecka. Det ser jag fram emot.

Ni som har mig på facebook kan kika på minisemesterfoton där. Längre än så har jag inte kommit, men jag ska försöka få till ett fotoalbum på hemsidan ikväll och ett par smakprov här på bloggen. Och imorgon är det EFIT.

En vecka till innan semestern börjar. För min del i alla fall. Peter och Simon har redan nått fram till sin ledighet. Jag skulle behövt vara ledig jag också, på måndag kommer det nämligen att brisera en smärre bomb i ett sammanhang jag vistas en del i och jag är högst delaktig i detta. Men, det får gå ändå ;-)

Nu: dags för ogräsrensning... *suck*

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...