söndag, januari 18, 2009

Snodd enkät.

Snor den av MaryT.

1. Nämn något som gjorde dig glad igår?
Att mitt bowlinglag lyckades knipa en poäng i matchen, trots att jag inte var med :-D


2. Vad gjorde du kl 08 i morse?
Knaprade huvudvärkstabletter och försökte somna om.

3. Vad gjorde du för 15 min sedan?
La in lite nya foton på Simons hemsida

4. Det sista du sa högt?
Behöver du kräka får du gå in på toaletten (till sonen)

5. Det senaste någon sa till dig?
När kommer pappa hem? (sonen)

6. Vad var det senaste du åt?
En chokladproteinshake

7. Vad var det senaste du köpte?
En lill-Pingu

8. Vad är det för väder hos dig nu?
Grått och småvått

9. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Förälskelse åtminstone

10. Favoritklädsel?
Leggings och stortunika

11. Favoritlåt just nu?
Suicide is painless - Manic Street Preachers

12. Vad ser du om du tittar till höger?
Simon

13. Vad gör dig glad just nu?
Simon

14. Humör just nu?
Lite avslagen efter morgonens migränanfall men med gott mod

15. Favoritgodis?
Den frågan låtsas jag inte finns...

16. Kläder just nu?
Grå mjukisbrallor och grå kofta. Jag matchar vädret.

17. Sommarplaner?
Nej, inte än.

18. Morgon- eller nattmänniska?
Natt natt natt!

19. Längtar du mest efter just nu?
Sömn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har en award att hämta hos mig ;-) (Till alla dina bloggar *ler*)

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...