tisdag, januari 13, 2009

Jag antar en utmaning....

... som jag hittade på Ninis blogg.

4 Favoritprogram (antar att det är TV som menas)

* 2½ men
* CSI
* Miami Ink
* L.A Ink

4 saker jag gjorde i går

* pulade och flyttade och grejade med datorkablar och grejer tills jag svor i frustration
* surfade runt på YouTube
* duschade
* åt Turkisk Peppar till "middag"

4 saker jag ser fram emot
* Att få hela livmoderborttagningsgrejen avklarad
* Att få hela "dra ut 10 tänder under narkos"-grejen avklarad
* Metallica-konserten 27 juli
* Läggdags ikväll

4 Favoritrestauranger

* Indian Flavour i Malmö
* Mongolian Barbecue
Sen sa det stopp.....

4 saker på önskelistan

* Typ en halv mille svenska riksdaler, mer behövs inte.... jag är inte kräsen.
* Trådlös ihopkoppling av datorer och skrivare och grejer...
* Grillchips och vitlöksdip
* Nytt bowlingklot

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vi gillar samma restauranger också ju! ;-)

Anonym sa...

Men ÅÅÅh fick du biljetter till Metallica.....jag hade oxå velat ha.......

TAck för snälla ord i min blogg. Det ska gå bra nästa gång med uppkörningen!!

Kram!!

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...