fredag, januari 30, 2009

Inspirerad av Nini...

..., vars blogg ni finner här, känner jag ett starkt tvång att slänga in lite nostalgiska YouTube-grejer.

Som t ex Vixen - Love is a killer. En av mina absoluta favoritlåtar. Det var tider det.... Men tacka fasen för att ozonlagret tog stryk, yeeeeez vilken massa hårstylingprodukter det gick åt på den tiden.


Lita Ford och Ozzy Osbourne - Close my eyes forever. Underbar.....

Jag tror jag är kär.... och då menar jag inte i Ozzy.

Robin Beck - Hide your heart. Tyvärr utan nån riktig video. Men vilken röst! Jag måste erkänna att hon gör låten bättre än Kiss....


Jag måste ha med nåt av Joan Jett också. Till slut valde jag hennes cover av AC/DCs Dirty Deeds. Cool brud!!


Slut för idag, jag skulle kunna fortsätta i evighet men vill vara lite hygglo mot er ;-)

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...