torsdag, januari 01, 2009

Ett litet smakprov...

... från nyårsfirandet.

Först lanserar jag en världsnyhet: Det är INTE inbillning att man blir snyggare ju längre kvällen
och festen lider.
Klockan halv nio:


Strax före klockan 11:

(Förresten, skulle Internetsurfning vara osocialt? Hah!)

Och vid tolvslaget:

Ja, ni ser!

Även hundar kan surfa. Tror de.....


Backar bandet lite. Här är förrättstårtan, en vegetarisk romtårta kan man säga:


Männen och deras leksaker....

Ja jag ska försöka göra bilden lite ljusare.


Fyverkerier är fina, men liiite läskiga!



Avfyrningsramp för den påhittige:






Lite mys i soffan och Wii-bowling fick avsluta kvällen. Och natten. Vi var i säng halv fyra.





Och imorgon ska jag jobba. Så... godnatt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka bönor!!

Anonym sa...

Bönor? BÖNOR?! Jag ser i alla fall ut som en förvuxen squash om man ska relatera till bönor.

Jag är fortfarande i chock över dessa bilder. Vad hände, liksom? Och när?!

Jennie är ju alltid snygg, men jag känner mig plötsligt helt schitzo. Jag ser inte ut såhär i spegeln, lovar. Då hade jag vaknat för länge sen. Vem ÄR den där människan på bilderna? Jag?

Åååååååhhhh.... *ringer VV*

Jennie sa...

Näää, jag är INTE alltid snygg. Inte ens för det mesta ;-)

Och jag tror du ska skaffa glasögon så du kan se vad andra ser på fotona..... en högst normal kvinna ju.

-Maria N- sa...

*asg* Verkligen baa snyggare och snyggare. Man undrar lite hur ni ser ut idag... ;)

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...