söndag, augusti 03, 2008

Kräftskiva..

.. var vi ju på i går och det var tredje året på rad hemma hos dessa kompisarna. En trevlig tradition har det börjat bli, trevlig även för den som inte äter kräftor....

Ni som var där kan maila mig och få adress och lösenord till ett annat ställe där jag snart lägger fler foton. Ni som inte var med får nöja er med ett axplock foton från en kanske ganska typisk skiva?!


På bordet samsades kräftor och vitlöksbröd med räkor, kyckling, köttbullar, vegetariska rätter och sallad.... och öl och snaps samsades med vin, cider, saft, mjölk och läsk. Av resterna skulle nog värdparet kunna pilla ihop ett mindre smörgåsbord, om de velat...


Ovan: Jag och Peter en bit in på kvällen. Och jo, en av oss var spiknykter. Gissa vem!


Ehrm... inga kommentarer....

4 kommentarer:

-Maria N- sa...

Spiknykter? Jo, det var Peter. Eller Jennie. Eller P... eller J... eller... eh... ??????????

Du sabbade intrycket lite där med partyhattarna ;)

Jennie sa...

Det KAN ha varit en förvillande manöver :D

Anonym sa...

Antingen var ölburken på Peters sida den förvillande manövern på det fotot, eller så var det partypatt..,, jag menar partyHattarna som var det? *hmmm* *ASG*

Jennie sa...

Partypattar :D Haha där fick du till det.

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...