söndag, juni 22, 2008

Bloggutmaning.

Jag har fått en bloggutmaning av Helena, och då får jag väl anta den!

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Hmmm, då var vi inne i slutstadiet av bröllopsplaneringen och jag var orolig för Peter som lyckats bli rätt rejält sjuk en dryg månad före Dagen D. Själv jobbade jag på en skola i Malmö.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Rensa kattlådan, träna/motionera, skriva ett brev, ta ett bad (inomhus) och förbereda morgondagens mat.

3. Godis jag gillar:
Turkisk peppar, After Eight eller annan liknande mintchoklad och så saltlakrits.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Miljard?? Oj, då skulle jag nog bli knäpp och odräglig. Men skulle jag lyckas undvika det så hoppas jag att jag skulle hjälpa mina och Peters föräldrar till en så skön "ålderdom" (hoppas de inte skjuter mig om de läser detta) som möjligt, jag skulle förhoppningsvis genomföra min hemliga dröm (nä jag berättar inte, då är det ju ingen hemlighet längre), skänka en hel del till WWF och Amnesty t ex, givetvis betala tillbaka till CSN och andra lån, rest mycket, köpt sommarhus... ja massor ;-)

5. Städer/orter som jag bott i?
Trelleborg.... That´s it.

Jag utmanar MariaN och En häxa på vift!

3 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

Då har ni varit gifta i 10 år nu alltså?
Grattis! :)

Jennie sa...

Yepp! 1 augusti är det 10 år.

-Maria N- sa...

Det är taget!

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...