onsdag, maj 14, 2008

Nej ni inbillar inte er.


Jag har bytt layout. Kanske för sista gången, kanske inte. Jag får prova mig fram.

Idag har jag varit hos sjukgymnasten igen. Och blivit klämd och kännd på av en snygg och trevlig man. Det är inte enbart negativt att ha dålig nacke Irritable Bowel Syndrome. I alla fall så har jag tydligen nån deformering bak i nacken, nån inbuktning, som tros vara medfödd. I knew it! Det är mammas och pappas fel Irritable Bowel Syndrome. OK, jag hade troligen inte haft några besvär pga det ifall jag inte råkat få den där påhälsningen bakifrån av den lilla vita bilen den där morgonen i februari, men ändå....

Låt se, what else? Jo! Jag har köpt det absolut fulaste plagg jag någonsinn ägt: vadderade cykelbyxor! Cykelbyxor i sig är ju inte direkt sexigt om man säger så, lägg till vaddering mellan benen och på rumpan så rycker det definitivt inte i baguetten.... Men mitt syfte är inte att göra er upphetsade heller Irritable Bowel Syndrome. Jag vill bara slippa få ont i rumpan. Motionscykelns sadel är inget vidare men det är ju inte så lätt att byta ut den. Och den vanliga cykelns sadel är egentligen rätt bra, lagom bred och sådär, men ändå tycker jag att det är aningens ömt i skinkorna efter en längre tur. Så för att inte kunna skylla på rumpvärk för att slippa träna så köpte jag detta übersexiga plagg. Hoppas det lönar sig.... Jag har åtminstone pumpat däcken idag och sett till så att allt sitter där det ska, planen är att jag ska cykla till och från de sjukvårdsbesök jag ska på imorgon. Dock INTE iklädd vadderade cykelbyxor!
SmileyCentral.comhttp://planetsmilies.net/sport-smiley-5565.gif


4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för underhållande läsning! *S*

Anonym sa...

Vadderade cykelbyxor lät ju.....ja intressant är nog ordet som jag letar efter. ;)

Anonym sa...

Hallå Jennie
Dig kommer jag ihåg från AFF
Om du vill förändra ditt liv och komma lite mer i form skippa chips och gör dip med kessela light 1% fett och ha typ gurka till . Mycket nyttigare .

Hitta en lätt livstil vad gäller maten som du lätt kan hålla .

Sonen har verkligen blivit stor
kram

Jennie sa...

Jadu Vanessa. OM det vore så enkelt... Det är liksom ingen nyhet för mig att chips inte är nyttigt medans gurka är det. Trust me...

Nini, erkänn att du gärna vill se mig i de där brallorna?!

Gitsie. Intressant ja ;) Maken vände och vred på dem när han fick syn på dem, och skrattade. I smyg, trodde han...

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...