tisdag, januari 03, 2012

Åh herregud...

Jag sorterade foton igår på min röda tjusiga externa hårddisk, och såg en mapp som hette "tömt 23 oktober". Och jag trodde det var 23 oktober det år som nyss slutat, men se det var det inte. Utan 23 oktober 2010. Och mappen innehöll foton från sommaren och början av hösten. Och det var ingen vacker syn, i alla fall inte fotona på mig. Men, det sjuka är att även om jag såklart varit medveten om att jag var stor så har jag nog inte tänkt mig själv som såååååå himla stor. Men, tydligen:

 
 Jag måste vara duktig på att förtränga saker...

2 kommentarer:

Marina sa...

Herreguuud så duktig du varit! Du ser så himmelens ung frisk o fräsch ut i jämförelse!! Du har min beundran! Fan du borde ut i allmän media och dela med dig!!! WOW starka kvinna!

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Håller med föregående talare!
Fantastiskt duktig du har varit/är!!! Gott nytt år! Karolin

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...