lördag, november 13, 2010

Närå, ingen fara.

Jag blev inte halshuggen och offrad på scen på konserten. Jag har bara inte orkat blogga på ett tag...

Hur var det då? Jo det var kanon! Ett av de bästa livebanden jag sett, och en härlig stämning. Några foton från kvällen kan ni se här. Och ett litet klipp, utan världens bästa kvalitet, bjuder jag också på:




Och något helt annat... jag har tjatat lite om en top jag skulle sy om, och nu kräver AFF mig på bildbevis. Så, här då:


Förändringen består i att topen sprättats upp från midjan ungefär och ner, i sidorna. Med svart långt linne under så syns det inte så mycket. Tidigare var den deles för tajt och alla valkar maximerades så mycket de bara kunde. Nu sitter den fortfarande åt runt bysten men är lösare runt mage och rumpa. Jag är glad att det funkade, för upptill är det den perfekta topen: tatueringarna syns men gäddhänget döljs! :-)

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...