söndag, juli 11, 2010

Jag gjorde det!

Faderskapet har snickrat ihop en ny badstege till det lilla röda huset på Västkusten, och Simon fick chansen att inviga den. Och samtidigt agera testpilot för flytvästen.

Längre ner än till knädjup kom han dock inte, så jag fick ju offra mig. Såklart. Självuppoffring är mitt andra namn ;-) Sagt och gjort:
Det var riktigt härligt. Ett välbehövligt regn hade nyss dragit bort och det var återigen soligt men betydligt svalare än tidigare. Även maneterna hade dragit sig undan efter att ha varit alltför högfrekventa. Nice!
Livet kunde vara sämre.

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...