lördag, april 25, 2009

Äpplet faller ibland inte långt från päronträdet.

Den första låt Simon verkligen diggade var Hearts on fire med Hammerfall, han var väl några år gammal första gången. Idag när han satt i TV-soffan med sin pappa satte jag igång låten i köket och Simons reaktion lät inte vänta på sig. Han började genast spela luftgitarr i soffan ;-) Sen sprang han ut i köket och diggade vidare. När jag äntligen fått fram kameran, dessutom inställd på svartvit filmning, ville han inte så mycket längre *s* men lite lyckades jag locka igång honom. Med pirat-lapp för ögat och allting... Min son, the rocker. Och jag är en stolt morsa :-)

3 kommentarer:

Nini sa...

Underbart! :-)))

En häxa på Vift sa...

Vilket härligt skratt! :)
Kul att du fick honom att ställa upp och dansa mera inför kameran också, så samarbetsvilliga är inte mina busfrön. :)

C sa...

Hahaha! Simon is the shit (sådär coolt alltså) Jädrar vilket rumpskak.
Gullrumpan helt klart!

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...