onsdag, mars 04, 2009

Fråga: finns det positiv smärta?

Svar: Ja, det tycker jag. När smärtan är uthärdlig och resulterar i en ny tatuering så http://planetsmilies.net/happy-smiley-59.gif

"Min" tatuerare levererade en kul kommentar idag. Jag frågade när han själv fick en tatuering senast, och han sa att "Jag är inte så mycket för det där, det gör så jävla ont"
http://planetsmilies.net/happy-smiley-582.gif. Intressant kommentar från någon som utsätter andra för det där ontet, som yrke....

I alla fall, jag står ut. Det är inte skönt, säger jag det så ljuger jag, men det är absolut acceptabelt. Hellre tatuerar jag mig 100 gånger än blir tandlagad utan massiv bedövning en endaste gång.

Här nedan ser ni resultatet, den nya gaddningen på höger skuldra/axel är helt färsk alltså vilket påverkar utseendet. För den som undrar så heter symbolen Horus öga, eller Ras öga, och vill ni veta mer om den så är det bara att googla vettja!



7 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

Coolt!

Och så måste jag bara säga att jag verkligen diggar din nya hårfärg, undrar vilken röd nyans det är??? Snyggt är det ialla fall, både hår och gaddning. :)

Jennie sa...

Ädelmahogny hette den visst!

En häxa på Vift sa...

Ah, jag brukar köpa vanlig mahogny men den är ju inte lika tjusigt röd som din hårfärg. Hmm... får kika här om de har den varianten, borde de ju ha tycker jag. Tack!

Jennie sa...

Detta var Schwartzkopf Brilliance...

En häxa på Vift sa...

Aha! Ja. Schwartzkopf finns ju i de tyska butikerna om inte annat! Tack!

Anonym sa...

Wow! Läckert!
nu blir jag såååå jäkla sugen! Att det ska vara så förbenat svårt att få ihop pengarna! *morr*

Häftig kommentar också ;-)
Tänker på dottern som är oerhört nålrädd och sade redan som liten att hon skulle bli doktor eller tatuerare så att HON fick sticka folk ;-)

Anonym sa...

Snyggt

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...