fredag, juni 27, 2008

Ur led är tiden, eller nåt.

My life´s a mess, eller nåt. Jag hatar hela världen, nästan, eller nåt. Men, livet måste gå vidare ändå... eller nåt...

I dag ska jag om jag orkar in en sväng till tatueraren och kolla om han jobbat lite med mitt motiv. Och apropå tatueringar så är det ju en del som ständigt ska påtala att jag kommer att ångra mig. Hmm... det finns förvisso inga garantier, men risken minskar åtminstone av att jag inte gör som den här tjejen. Ett typiskt fall av att skylla allt på nån annan. Men kollar man inte stavningen och så att det ser rätt ut när man har chansen, ja då har man faktiskt sig själv att skylla vad gäller den biten. Sen tycker jag att motovet var av den art att hur skicklig tatueraren än varit så hade det inte blivit snyggt, men det är ju jag det...

Jag EFITar förresten idag. Helt fel dag men bättre sent än aldrig, eller? Och så tror jag det blir en liten LinsBuS idag, den första på länge. Ämnet är Knopp.

3 kommentarer:

-Maria N- sa...

Mäh! Jag håller med om att den var ful, men det var inte bara tatuerarens fel, inte. Hur dum får man egentligen tillåta sig att vara?

Och varför i hela fiden hade de inte skrivit dit orden från början på den där gräsliga och symboltyngda skissen? Visste de inte hur det stavades, kanske? Haha...

Anonym sa...

Håller med du!
Det finns en anledning till att den som gjorde min på ryggen och ska göra nästa över hela min överarm har sex månaders väntetid. Kanske för att han är skicklig?
Jag tror inte denna tjej väntade i sex månader?
Det var ingen bra tatuering, men såå jäkla dålig var den inte heller.
Själv har jag valt bort tatuerare p.g.a. av bilder jag sett på deras tidigare verk.
Undrar om denna tjej öht tittade på hans portfolio?
Hon får skylla sig själv med andra ord.

Anonym sa...

Det var det gräsligaste! Men tack vare felstavningen är det ett O mindre att ta bort...

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...