lördag, juni 14, 2008

Lagerbäck är inte min favorit just nu.

Elmander in för Chippen? I stället för Sebastian Larsson? Nä....... så hade ju inte jag gjort förståss. Varför rådfrågade han inte mig för? http://planetsmilies.net/confused-smiley-17422.gif
Men, det får väl gå. Elmander är ju inte kattskit direkt. Men ändå....

Jag noterar att EM skapar minst lika mycket känslostormar i år som förra gången, både från de som gillar fotboll och från de som hatar den. Bottennoteringen var när det drogs paralleller mellan att gilla fotboll och att strunta i mänskligt lidande och tragedier. Ja håhå jaja, tyck att fotboll är hur tråkigt ni vill, det är helt OK! Jag respekterar det och det vore trevligt med lite respekt tillbaka.

Vad tror jag om matchen då? Hmm, i tisdags var jag pessimistisk och då gick det ju bra så jag kör samma idag. Jag gissar på 3-1 till Spanien och hoppas få fel idag med.

Heja Sverige!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...