tisdag, december 15, 2015

Jag tänker inte byta yrke.

Åtminstone så tänker jag inte bli byggare. Inte ens pepparkakshus av färdig byggsats och med hjälp av fusk i form av limpistol lyckas jag få ihop en byggnad som ser något sånär normal ut. Men, i ställer för att dölja felen med tapet, färg och lister får jag väl dölja dem med kristyr, chokladlinser och annan dekoration?

Eftersom jag legat i sängen större delen av dagen med huvudvärken från helvetet och därmed inte fått gjort så mycket tar jag mig friheten att bara stoppa in ett Youtube-klipp i dagens lucka. De flesta av er har nog sett det många gånger ;-) Jag tror jag måste se hela filmen till helgen, har den på DVD...

Lucka 15: En hel tomtearmé!


Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...