fredag, september 14, 2012

Man kan väl säga såhär:

Mitt hår har fortfarande två färger. Men de två är mer lika varandra än de tidigare två. Det är så att jag vågar visa mig bland folk utan huckle eller mössa åtminstone ;-) Men nästa gång (ja för jag ger det en chans till) ska jag antingen våga låta färgen verka längre tid eller ta den ännu ljusare varianten. Det lutar åt det senare.

Och på tal om utseende. Tydligen har en ny sorts apa upptäckts. "Photoshopad Adam Sandler" är ett omdöme (från -AT- på AFF). "Vis gammal gubbe" är ett annat. Själv tycker jag bara den ser läskig ut. Som om den inte är på riktigt. Eller som om det bakom det "snälla" ansiktet döljer sig ett monster. Jag vet man ska inte döma efter utseendet, men eftersom jag knappast är bundis med apan och umgås med honom sådär till vardags så kan jag knappast prata om hans underbara personlighet och humor, inte sant?

källa: www.svd.se

Vad säger ni??
Adam Sandler?

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...