söndag, september 09, 2012

Jag är en ansvarstagande vuxen med tunn plånbok.

Så idag har jag köpt hemma-blondering för en sjundedel av vad frissan tar för sina tjänster OCH gjort både överkänslighetstest och nyans/färg-test. Ansvar, som sagt. 

Det förstnämnda testet vet jag utslaget av senast tisdag, det andra visade ikväll hoppfullt resultat. Så med andra ord, hör ni nåt hysteriskt och galet skrikande från sydvästra Skåne på tisdag kväll så kan det mycket väl vara jag som misslyckats kapitalt. Men förhoppningsvis har jag blivit av med den fula mörka utväxten och fått ett godkänt slutresultat, och slipper pröjsa sjuhundrafemti spänn var femte vecka (ja mitt hår växer fort när det INTE ska det). Det blir först bara blekningsgrejs på själva utväxten, och sen den sista stunden i resten av håret också.

Annars så är väl peruker modernt? 

Fotobevis? Tja, det beror ju på resultatet det...


Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...