tisdag, mars 20, 2012

Lika som bär?





 Jomenvisst va??









Inte Top Cats men väl Mustach stod ju på schemat i helgen. Vid letande på youtube fann jag ett enda klipp från spelningen i lördags, men det hade hyfsad kvalitet så here goes:

Har jag sagt förr att jag inte gillar trumsolon? ;-)

Nu är det 23 dagar kvar till nästa gig: In Flames på Vega i Köpenhamn. Återstår att se om jag blir lika frälst som Peter och Marlene är ;-), då jag aldrig hört dem LIVE.


Spännande! Vid det tillfället ska jag försöka undvika att se ut såhär dagen efter:

Att låta bli att slå handen i en stentrappa är ett lämpligt första steg...

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...