fredag, november 18, 2011

Hur ser ni ut egentligen?

Ja när ni kör bil då menar jag. Jag fick en såndär skum idé idag, ja jag får såna ibland, att filma mig själv när jag körde bil för att se hur jag egentligen ser ut. Så, jag startade kameran och satte den på ett lämpligt ställe och försökte sen vara som vanligt. Shit vilket flackande med blicken! ;-) Ingen kan anklaga mig för att inte kolla i backspeglarna i alla fall!

När jag ser ut att kolla rakt i kameran så gör jag inte det, utan på hastighetsmätaren. Viktiga grejer.



Sen blev tyvärr fotona på de nya kläderna lite dåliga. Jag tog inte foto på allt, nej nej ;-), men litegrann. och jag kan visa de minst dåliga bilderna. Dels på snygg-rumpa-jeansen (den ärmlösa blusen med lappen kvar där bak är också ny):

Och dels på skjortan i lite arméstil sådär med klaffar och grejer:

Nu till helgens stooooora bekymmer: klädseln på morgondagens Whitesnake-gig och klädseln på söndagens firande av mammas och pappas 40-åriga bröllopsdag. Och nej, jag lär inte ha samma på båda tillställningarna ;-)

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...