lördag, november 19, 2011

Pepp med siffror?

Ja jag kan ju försöka i alla fall...
Nu är det inte "ungefär 7 kg" kvar utan 7 kg aldeles på riktigt. Vågen säger 72 kg idag. 

Från 105 till 72 kg är en minskning på 31½ % av mig själv. 
Det innebär en minskning av BMI från 40,5 till 27,8. 
33 kg av 40 innebär att jag avverkat 82½ procent av min planerade viktresa.

Siffrorna talar sitt tydliga språk. De BORDE vara motivation så det räcker och blir över. Ändå är det så svårt att släppa tanken på misslyckande om jag inte når mål _snart_... Fastän jag vet att någon månad kvittar stort stycke när det handlar om resten av mitt liv. Dumma hjärnspöken.

Pepp med foton då? OK jag försöker. 105 kg då:
Cirka 100 kg:

Och så då 75 kilo:



















Ett till:


Jag försöker säga till mig själv vad jag hade sagt till nån annan som visat samma foton och siffror, men "mig själv" verkar inte villa lyssna så bra...

Kämpa kämpa.
Tjata tjata.

4 kommentarer:

myzpyz sa...

sjukt duktig o så läcker!!! det är svårt för huvudet att hänga med... kramar o respekt

Susanne H / snuffehar sa...

Jag beundrar dig Jennie. Vilken resa du gjort!! Lycka till med de resterande. Det kommer du att klara!

bejaka sa...

Jag är sjukt imponerad! Otroligt bra jobbat. Själv skulle jag behöva bli av med 10-15 kilo, men det är segt som sjutton.

Kämpa på!

Marlene sa...

DU!! I det du har åstadkommit finns inte misslyckande!! Du har lyckats!!

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...