söndag, juni 26, 2011

Så kom midsommardagen.

Och trots att det dracks en hel del vin dagen innan så var jag riktigt pigg och fräsch, och tog t o m ett rejält pass på gymet på eftermiddagen. Sedan dags för familjemiddag hemma hos mamma och pappa, inklusive den obligatoriska fotbollen. Vad syyyyynd att jag hade fotbollsolämpliga skor på mig och fick agera fotograf medans de övriga motionerade. Vissa på sitt egna lilla sätt...






Här är familjen:





Fina systerdöttrarna och systersonen.


Sen MÅSTE jag ju bara lattja vidare med telefonen. Och kameran i den. Måste!


Ser ni skjortan? Eller blusen. Den var en favorit ungefär sommaren 2004. Sen blev den snabbt för liten. De senaste åren har den legat i en låda i garaget ihop med en massa andra för små plagg. Men se härom dagen när allt togs in visade det sig att en hel del nu passar igen. Det som fortfarande var lite för smått åkte ut i garaget igen, det som jag nog aldrig skulle bära igen p g a ändrad klädsmak kastades, och det som passade och fortfarande gillades håller på att tvättas och få sin plats i garderoben igen. Jag säger det igen: det är både roligt och billigt att shoppa hos sig själv ;-)

1 kommentar:

Underbara Jag sa...

Kul att läsa och kul med inspiration. Vi har ju lite samma tänk kring hur man vill få till sin viktminskning så jag kommer nog hänga här då och då! Vad duktig du har varit så här långt, grattis till ett bra jobb!

http://minus-45-kg-utan-diet.bloggplatsen.se/

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...